Realizacja w 3 dni, a w trybie EXPRESS - w 24 godziny!
Reklamacje i zwroty
Co zrobić, gdy przesyłka została uszkodzona?
Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia, bądź istnieje podejrzenie, że może być uszkodzona, rozpakuj paczkę w obecności kuriera. Wykonaj kolejne kroki:
1. Spisz protokół szkody
W przypadku, gdy zawartość paczki jest uszkodzona, spisz z kurierem protokół szkody, bądź wypełnij elektroniczny protokół szkody dostępny pod linkiem. Protokół musi zostać spisany koniecznie w dniu otrzymania przesyłki. Jeśli zostanie spisany w późniejszym terminie, zostanie uznany jako nieważny.
Do sporządzenia elektronicznego protokołu szkody konieczne jest dodanie zdjęć - opakowania zewnętrznego (karton), opakowania wewnętrznego (folia bąbelkowa) oraz samego produktu.
2. Dokumentacja
Po sporządzeniu protokołu szkody prześlij nam wiadomość e-mail na adres info@drukarniaobrazow.pl w tytule wpisz „REKLAMACJA” oraz numer Twojego zamówienia. Do wiadomości należy dołączyć zdjęcie lub skan protokołu spisanego z kurierem, bądź elektroniczny protokół szkody w PDF.
UWAGA:
Jeśli uszkodzenia przesyłki bądź produktu zauważyłeś po odejściu kuriera i nie dysponujesz żadnym protokołem szkody, reklamacja przesyłki nie może zostać rozpatrzona natychmiastowo. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w przeciągu 30 dni, zgodnie z regulaminem przewoźnika tj. firmy kurierskiej DPD.
Istnieje również możliwość odmowy przyjęcia przesyłki z powodu uszkodzenia. W takim przypadku paczka wróci do nas, a my ponownie wyślemy nowy produkt.
Produkt posiada wady lub jest inny, niż w zamówieniu?
Jeśli po sprawdzeniu okaże się, że produkt jest niezgodny z zamówieniem (niepełny, o niewłaściwym rozmiarze, niezgodnym materiale itp.), skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info@drukarniaobrazow.pl. W tytule maila wpisz „REKLAMACJA” oraz numer zamówienia. Opisz niezgodności i dołącz zdjęcia produktu. Jest to konieczne do weryfikacji reklamacji.
Jeśli zdjęcia będą niewystarczające do rozpatrzenia reklamacji, konieczne będzie odesłanie do nas produktu (koszt przesyłki ponosi klient). Produkt nie może posiadać śladów użytkowania.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt wykonamy ponownie i niezwłocznie wyślemy na nasz koszt.
Jeśli poprawa zamówienia nie będzie możliwa, klient otrzyma zwrot środków przelewem bankowym na konto, lub takim kanałem płatności, jakim opłacił wcześniej zamówienie. Aby zwrot środków został wykonany, musimy otrzymać kompletną przesyłkę zwrotną z wadliwym produktem (koszt zwrotu przesyłki pozostaje po stronie klienta).
Niezgodność kolorów między wydrukiem, a monitorem:
Każdy monitor/ ekran telefonu wyświetla kolory w inny sposób. Różnice kolorystyczne pomiędzy drukiem, a tym co widzimy na monitorze będą zawsze (druk odbywa się w innej palecie barw, niż to co widzimy na urządzeniach elektronicznych). Monitor musi zostać odpowiednio skalibrowany pod konkretną maszynę drukującą, aby móc poprawnie odzwierciedlić kolory wydruku. Aby uniknąć znaczących różnych kolorystycznych, sugerujemy przygotowanie plików w profilu sRGB.
Reklamacji nie podlegają produkty, w których klient subiektywnie stwierdzi, że kolorystyka odbiega od tego, co widzi na swoim monitorze. Reklamacja może zostać rozpatrzona pozytywnie, jedynie w przypadku, gdy produkt został wadliwie wydrukowany, czyli odbiega od wzorca kolorystycznego profilu sRGB.